En riktigt hård dag

Äntligen hemma efter en hård dag! Kommer somna alldeles strax! Är sjukt trött såhär trött har jag inte varit på riktigt länge!

Efte en hel dag på annan ort för inspelning av den romantiska dramat "inga lindström" som skulle vilja kom till sverige! Det tyska språket kan jag leva med sätt text på det! Det känns som en intressant genre. Serien i säg är likaom filmer som visas o tyskland på svergies motsvarighet svt! Gruppen av människor som tittar är väl mest medelåldera kvinnor skulle jag tro! "tantserie" kan man också beskriva det!
Men det va roligt, lärorikt och en upplevelse. Det fortsätter imorgon! Imorgon kommer ni också få se lite bilder från allting!

Efter dagen sär åkte jag och flisan vidare till jobbet där det va att ta hand om 20 kvinnliga gäster! Slitsamt! Och nu kl halv ett ligger jag äntligen i sängen!
Godnatt!!!

/ mysan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0