Dvd Samling!

Är fortfarande sjuk. Det är faktiskt jobbigt. Jag som vill jobba! Älskar att jobba! Så det är rätt tråkigt att vara hemma fast man kan kolla på film. Men ibland är det jobbigt att bara ligga hemma och kolla på film!

Så tänkte visa er min Dvd samling! Jag har två stycken!

En buskis samling där man kan hitta dem felsta buskisarna! Älskar dem! Sen har jag min Disney samling som jag håller på med! Just nu tror jag att jag har runt 30 Filmer av 50!



Så min fråga till er idag är Har ni någon dvd samnling eller håller ni på med någon dvd samling? Skulle vara kul att veta!

/ Mysan

Kommentarer
Postat av: Julia

haha jag älskar barnfilmer :D

2012-03-14 @ 18:47:01
URL: http://juliamaries.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0