Big Fish!

Idag kom Flisan hem till mig och höll mig sällskap eftersom jag är lite små sjuk! Jobbigt men sant!
Men det är bättre nu. Har en sån underbar syster som bara glider ner i sina Inlines och kommer hit med en gång!


Så vi passade faktiskt på att kolla på film för jag orkade inte göra så mycket annat!

Big fish blev det denna gång!
En Tim Burton film ifrån 2003. Så det syns klar skillnad i filmen att tekniken blivit bättre.
Filmen i sig va faktiskt riktigt bra! Första gången vi såg den faktiskt och den hade en riktigt bra story.
En bra story blandat med humor, fantasy och drama precis sådär som Tim Burton kan göra! =)

Filmen handlar väl mest om en man som själv ska bli  pappa vill lära känna sin pappa på ett sätt som han tycker att han aldrig har gjort. Men det är mycket han inte vet.  Men egentligen....... Får ni se själva!

Filmen passar väl dem flesta
men kanske lite äldre barn som förstår och kan försöka lägga lite filmpuzzel!
man får använda huvudet lite grann och verkligen vara med i det som händer.

Både jag och flisan tyckte filmen va kanon. Den förmedlade verkligen någonting



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0