Helg !

JA!! Nu är det äntligen helg ! Visserligen har jag vart hemma alla dagar utom denna .. har vart sjuk :P
Men Helg betyder MASSA tv och film tittande för min del .. Är hellst inne nu när det är så soligt .. Gillar inte sol :P
Men jag älskar film så de bilir toppen ska sätta mej och kolla på Mission Impossible Ghost Protocol :)
Nån som har sett den ? :)
Sen Står The Vow på listan som vi ska hinna kolla på i helgen ! vi får se vad de blir ! Ska vara hundvakt o kanske barnvakt så jag kanske tvingar ut mej en liten stund iallafall :)
Ha en super bra helg allihopa :D
KRAMIZAR FELICIA :D ♥

Kommentarer
Postat av: jennifer

ja visst är det skönt med helg! :D

2012-05-25 @ 15:39:58
URL: http://creameme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0