Mysan Is Back on Track

Sådär Då är jag tillbaka. har glott på en hel del filmer men jag väljer ut några till bloggen just nu och jag har inte skrivit några recensioner på dem så jag sätter bara betyg och en lite komentar.
Jag har varit lite borta i allt jobb jag har haft för mig men nu har jag och Flisan dealat lite så nu ska vi på det igen!



En mycket bra tolkning av den gamla filmen. Den känns nu mera morden men har fortfarande kvar den fantastiska storyn. Passa perfekt på filmkvällen!



lite små seg men ändå helt okej. bra att kolla på om man har tråkigt och det är dåligt väder!
den har iallfall ett fantastiskt Budskap!



Åååh denna film gillade jag skarpt. Underbar och härlig. Är i samma stuk som Valetine day en massa berättelser som går ihop i varandra! En mycket underhållande film om Nyårsafton i New york..

Vad tycker ni har ni sätt någon av dem??

Kommentarer
Postat av: sandra

Jag har sett simon och ekarna på en biosalong med trästolar istället för biofåtöljer. Var sådär lagom kul efter ett tag..

2012-05-25 @ 06:22:19
URL: http://atilio.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0