När man inte kan sove

Som vanligt så kan jag ju inte sova.
Jag har haft ett antal sömnlösa nätter nu! Undrar såklart varför! Och när jag väl somnat så sover jag till 12-1 på dagen. Kanske inte så bra! Men dem senaste dagarna har jag varit jätte trött på eftermiddagen så jag har somnar och sovit då som kan ha gjort så jag inte sover på natten! Men jag kom ju hem från jobbet för typ 2 1/2 timme sen jag borde vara super trött! Men nej. Väldigt jobbigt det hära.

Men jag börjar bli lite små trött.
Men jag passar på att lyssna på ett av mina favorit program på radion "sr vaken i p3 och p4" och kollar på favorit serien "how i met your mother"

Det är ett hett tips lyssna på radio om ni inte kan sova! :) älsksar p3 det är min absoluta favorit kanal.

Godnatt nattugglor
/Mysan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0